Filosofia en flames

Xisca Homar
nº pàgines 108
ISBN 978-84-10198-27-2

PVP 14.50

Descarregar
Coberta

Després de la gran acollida de Filosofia salvatge, Xisca Homar torna a encendre la filosofia a partir dels conflictes de la nostra quotidianitat. Ho aconsegueix amb petites però poderoses flames al voltant d’idees de pensadors com ara Sòcrates, Marina Garcés, bell hooks, Franz Kafka, Virginia Woolf, Albert Camus, Hannah Arendt, Aristòtil, Maria-Mercè Marçal, Plató o Ursula K. Le Guin, entre d’altres.

El resultat és Filosofia en flames, un conjunt de focs que ens escalfen i ens provoquen reflexions sobre conceptes com ara esperança, ingenuïtat, alegria, maldat, bellesa, capitalisme, amor, metafísica, colonialisme, promeses, cures, educació, mentides, cultura o feminisme. Un llibre, en definitiva, que ens situa la filosofia com una eina bàsica per a posar llum en el món en crisi en què vivim. Perquè, com diu l’autora, «a l’hivern de l’existència li calen primaveres».

Amb epíleg de Lucia Pietrelli.

Coberta de Bea Crespo.


Xisca Homar

Xisca Homar va néixer a Alaró el 1985. És llicenciada en Filosofia i màster en Pensament Filosòfic Contemporani per la Universitat de València. Treballa de professora de Filosofia de l’Educació Pública des del 2016. El seu primer llibre, Aigua d’alta mar, combina filosofia i literatura. Des del 2018 col·labora mensualment a l’Ara Balears amb articles que intenten pensar el present a través del llegat filosòfic. Una selecció d’aquests assajos conformen aquest llibre, Filosofia salvatge.

També et pot interessar

Subscriu-te al butlletí de SEMBRA per estar al corrent de les nostres novetats, propostes i activitats.